دستگيري قاچاقچيان با 211 كيلوگرم ترياك در استان يزد

یزدفردا- مأموران انتظامي يزد و مهريز ضمن كشف 211 كيلوگرم ترياك، 5 نفر قاچاقچي را دستگير كردند.

به گزارش یزدفردا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد اظهار داشت: مأموران ايستگاه شهيد مدني يزد حين كنترل خودروهاي عبوري ضمن متوقف كردن يكدستگاه تريلر در بازرسي از خودرو 189 كيلو و 500 گرم ترياك معادل 94 بسته كه به طرز ماهرانه اي درون خودرو جاسازي شده بود كشف و ضبط كردند.

سرهنگ زارع تصريح كرد: در اين راستا راننده و سرنشين خودرو را به نام هاي علي و مسعود دستگير كردند.

وي ادامه داد: مأموران ايستگاه شهيد مدني يزد همچنين طي دو مرحله عمليات ديگر به دو نفر از مسافران دو دستگاه خودرو بنامهاي محسن و مريم كه از رفسنجان عازم يزد بودند مشكوك و در بازرسي بدني از آنها 11 كيلو و 560 گرم ترياك كه داخل كيف دستي و دور كمر خود جاسازي كرده بودند كشف و ضبط و هر دو را دستگير كردند.

اين مقام مسوول افزود: مأموران ايستگاه شهيد شاهدي با همكاري مأموران مبارزه با مواد مخدر مهريز نيز با ايجاد كمين اطلاعاتي درجاده هاي فرعي با استفاده از تجهيزات ديد در شب متوجه شدند يكنفر بصورت پياده در حال حركت مي باشد كه اكيپي از مأموران به وي نزديك ولي نامبرده اقدام به فرار كرد.

پس از طي مسافتي اندك، نامبرده توسط مأموران دستگير و در بازرسي از كوله پشتي همراهش مقدار 9 كيلو و980 گرم ترياك كشف و ضبط شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا